Jag älskar dessa måndagar av hela mitt hjärta

Jag är helt fullständigt övertygad om att veckan inte kan börja bättre än med morgonbön tidigt på måndagsmorgnar. Dagen, veckan ja hela livet sätts i rätt perspektiv. Det glädjer min själ, min ande, min kropp.

Ja, jag har haft en otrolig dag med den bästa möjliga starten. Massage, få lektioner, lunch med fina Amelie, strålande väder, lång länk, simning, god mat och predikan av Judah Smith har gjort resten väldigt bra. Livet blir inte mycket bättre än såhär och ändå vet jag att han har så mycket mer att ge.

Hur mycket kan man älska? Hur mycket älskad kan man bli?

Kommentera

