Du sköna nya värld

Har haft en bra helg, sådär på riktigt.
Med börjande på fredagen då jag åkte upp med Ida och Amelie till Österbotten.
Lördagen fortsatte med att dra två x tvåtimmars barnmöte i ett tält med Ida. Väldigt välsignat, behövligt och roligt.

På kvällen tog jag tåget hem och då hann jag läsa en hel massa, läsa så att jag nästan fick slut på den konstiga boken ”Du sköna nya värld”. (Nu är den slut, tack för det).

Söndagen har jag spenderat hos mommo och mofa, firat en fin mommos födelsedag med hennes egna goda mat och kaka till efterrätt.

Bild

Böt tåg i Seinäjoki samtidigt som jag läste om Finlands förhistoriska tid

Bild

En så väldigt väldigt konstig bok.

Bild

Dukning hos mommo.

Bild

Lite god mat.

Bild

Tårtan. 

Kommentera

