Hejdå sommarlov!

Nu är kvällen före skolstaren åter igen här. Mitt sommarlov har varit otroligt bra och händelserikt men dessa veckor gick framåt med en väldig fart och en del av mig förstår inte var tiden gick. Men händelserikt var det och här är en liten lista med saker jag hann med i sommar.

  • Jobbat
  • Lärt mig en hel massa, mycket tack vare jobbet, t.ex. har finskan förbättrats
  • Spenderat några lediga dagar i både Bromarv och Borgå
  • Besökt Marine i Frankrike
  • Varit till London med Karin och Emilia, på den underbara hillsongkonferensen
  • Varit på sommarcell
  • Haft svenskt besök
  • Tränat och sprungit 17,6 km i streck för första gången i mitt liv
  • Simmat till Shell
  • Tältat med Karin och Robin
  • Chillat på Dessis stuga med en massa nice människor
  • Hittat en löpkompis
  • Blivit stannad av polisen när jag körde för hårt
  • Studerat, blev några textkompetenser skrivna samt två essäer
  • Pratat mer finska än någon sin förr
  • Njutit av sommaren, sol, glass, värme och träff med vänner

???????????????????????????????SAMSUNGemkar4sv4

Kommentera

