En tid sen

Det var en tid sedan jag satt mig ner och skrev och nu har jag inte lång tid på mig, måste nämligen rusa iväg på jobb.

Har haft en fem dagars paus från jobbet förra veckan och den spenderades i Borgå med kusiner och franskt folk, riktigt bra alltså. Ja och så var det ett Helsingfors besök med några vänner vilket var riktigt trevligt.

Imorgon bär det också av till London, vilket blir kul.

Bild

Och så hann vi med en photoshoot, bilden tagen av Cesso.

En reaktion på ”En tid sen

  1. hej
    nu provar jag om mina kommentarer kommer fram , det e en så fin bild av dig, hoppas du hinner hem o packa för imorgon , önskar dig en spännande resa, kanske vi syns en stund före resan, sköt om dig

Kommentera

