Lite ditt och datt

Har varit med om en hel del sen jag bloggade senast.

Jag har:

  • Sprungit 17,6 km i streck utan att stanna, längsta streckan jag hittills sprungit och ja, det var tungt men helt klart värt det. (halvmaraton nästa?)
  • Chillat på Dessis stuga med massa goda vänner, har pratat, skrattat och ätit i mängder
  • Sett Mio, min Mio på Raseborgs sommarteater och den var bra.

Nu har jag en dag ledig före jag ska tillbaka på jobb.

Tog inga egna bilder från helgen, men Emilia hade några fina bilder på sin blogg. Så jag hoppas det är okej att jag tog en bild från dig? :)

Alltså Emilias bild :)

 

En reaktion på ”Lite ditt och datt

Kommentera

