Je suis ici

Befinner mig pà flygplatsen CDG, en vecka har gàtt och det med en väldig fart màste jag säga.
Känner mig en aning nedstämd över att àter igen màsta lämna mitt Frankrike, jag trivs sà massor i detta land, det är mitt land, det är här som jag hör hemma, sà känns det àtminstone i denna stund.

Men jag gläds över den tid jag har haft, det var underbart. Nu kommer jag hem (nàngàng tror jag, mitt flyg är försenat, hur mycket det har de dock inte berättat, men ju längre jag fàr stanna destu bättre, kanske hittar jag en främling att prata med, det vore kul, om jag skulle vàga^^)

Min internet tid hàller pà att rinna ut, sà ska inte skriva mycket mer nu, men bilder kommer senare, när jag kommit hem.

 

En reaktion på ”Je suis ici

Kommentera

