Ni vet väl om att ni är underbara

Lördagskvällen var med ett enkelt ord helt bäst.

Såg på the hobbit, spelade crazy-alias, fixade till en musikvideo (med Robin & Karin), vakade hela natten och gick till sängs klockan sju. Sömn är överskattat tycker jag.

Väcktes av mamma klockan två (detta går emot mina principer att sova så här länge, men men). På kvällen gick jag på en promenad med bästa Charlotte.

Jag älskar mina vänner 

Bild

Oldie på två av de absolut bästa, crazygaste och underbaraste personer jag vet.

 

Kommentera

