Jag avskyr DISTANS! AVSKYR!

Igår var veckans i princip sista jobbdag så nu tar jag ledigt nästan hela veckan.
Måste ju ta vara på den sista tiden med syster min.

Igår hade vi också en liten avskedsfest för Marine och Jake och som bäst sitter Jake på planet och det är jätte sorgligt och jag hatar distans och att USA ligger hundra ljusår härifrån (känns det som) och att man inte har så mycket pengar att man bara kan hoppa på flygplanet. Och håll med om att DISTANSER är väldigt jobbiga speciellt när du har kompisar runt över världen så skulle du vilja kunna komma till dem snabbt, lätt och billigt! Usch vad jag avskyr, avskyr, avskyr distanser. Jag ska uppfinna telepati…

Nog om det, jag är ledig och solen lyser igen. Stek, stek, stek.

Bild

cessos bild

Kommentera

