Happy tuesday

Igår jobbade jag min första sju timmars dag på jobbet och det gick bra.
Kvällen ägnades hos Robin, god mat och massor av hemgjord glass (GODASTE!) fick jag i mig. Otroligt mycket skratt fick jag ur mig och omsluten av vatten blev jag när vi simmade i Seudon och jag fegade nästan, men bara nästan ut när jag skulle hoppa från ”storberget” [Men jag har faktiskt trauma från förra året, jag bröt min tand när jag hoppade i vattnet]

Bild

Inatt har jag drömt otaliga konstiga drömmar, t.ex. att jag körde omkring i stan [kanske inte sååå konstigt] och så har jag hejdå åt Jake sådär miljoner gånger. Fattar inte att han åker hem imorgon och Marine åker också hem väldigt snart. 

Dagens program är således jobb och avskedsfest!
Happy tuesday!

 

Bild

Bilder av Cesso

Kommentera

