Nu är det sommarlov + (torsdag snart LÖRDAG)

Njuter, njuter och njuter för jag skrev sista provet idag och det är SOMMARLOV.
Historiaprovet gick bra lixom alla andra prov också och ändå har jag chillat denna provvecka.
Idag har jag i stort sätt chillat väldigt mycket men inte ensam och varit på Darin och nu på kvällsidan gick jag igenom alla mina kläder och tog bort vissa. Marine agerade domare ^^

Först var allt kaos & jag insåg att jag har ganska mycket kläder.

Bild

 

Bild

 

Sedan städade jag upp mina kläder (och jag vill ha en walk in closet)

Bild

 

Och så blev det en hög med kläder som rensades bort från klädskåpet.

Kommentera

