Onsdag–>snart lördag

Skrev ett superkrävande historia prov idag. Jag vet inte om det var krävande för att jag hade läst för lite eller för att det var krävande frågor på riktigt.
Åtminstone så skrev jag tills tiden tog slut och resultat var nästan fem sidor, så låtom oss hoppas på att jag skrev någonting vettigt.

Nu är det ett prov före sommarlovet officiellt sätter igång, ett litet, litet finska prov som jag nog ska öva på idag efter att jag chillat en stund och varit på länk.

BildBild

Princess satt så sött i mitt fönster när jag kom hem.

Kommentera

