Nattbloggning efter att hemligheterna är slut

Min kväll har varit perfekt, det kan jag helt klart säga.
Bästaste Karin fyllde 18 år så vi ordnade en surprise fest till henne och hon blev så förvånad och glad. Att se hennes min var det bästa på hela kvällen!

Bild

Jag har således njutit av trevligt sällskap, god ”mat” och en trevlig atmosfär.
Har också haft tuschkrig med Robin och kört lite traktor i Karis centrum.
Och så har Karin äntligen fått veta att hon ska till London med mig och Emilia i sommar. Äntligen slut på alla hemligheter och överrasknings fuffens! Skönt!

Ännu ett stort tack till alla som gjorde Karins gåva möjlig och som kom till festen! Jag skulle aldrig har klarat av det ensam! Tack! Ni är underbara!

Bild

BildBildBildBildBild

Kommentera

