Trevligt med påsklov, bara det inte skulle ta slut

Igår var jag på jobb, vilket var trevligt och lärorikt som vanligt.
Mitt jobb är för mig utmanade när det gäller att förstå och prata finska i flera timmar, men det är kul och jag lär mig hela tiden!
På kvällen var jag på min gudsons ett års kalas, han är världens sötaste och jag är världens stoltaste gudmor. 

Idag är planerna påskäggsjakt (mamma har fixat ihop någonting). Hihi, 17 år och söker efter påskägg, nå jag har ju faktiskt en lillebror så det är väl helt okej.
Och på kvällen blir det bio, the host, ser framemot.

Kommentera

