A day off

Har haft en speciell torsdag men väldigt behövlig.

Hade två tyska timmar och sen tog jag tåget till grann stan. Väl i Ekenäs myste jag på ett café studerandes på franska, åt lunch på en salladsbar, köpte födelsedagspresenter och deltog i franska övning inför skrivningarna i EG. Till tågresan hem unnade jag mig en tupla för jag kändes att idag behövdes det. Kvällen slutade gott med ett underbart träningspass, ett trevligt mejl och bibelläsning. En väldigt bra dag. Tack till Jesus som höll mig sällskap. 

Kommentera

