Franska franska franska

Jag är kär och blir allt mer kär för varje minut som går.
Kär i Frans(ka) och destu mer timmar jag tillbringar med honom destu mer förälskad blir jag.
Hur fin är inte han? Jag menar finns det någon vackrare?

6698a5c1ba3adfb40c4b07091b5a89d5_large

weheartit

Okej jag ska sluta fåna mig, men insåg idag åter igen att oj vad jag älskar franska och det franska språket. Det är så himla vackert och det gör mig glad att få slå mig ner med en fransk text och bara njuta av över hur språket är formulerat. 

Kommentera

