Alla har vi börjat någonstans

Råkade hitta mitt gamla franska häfte från åttan när jag precis hade börjat franska.
Smålog för mig själv när jag läste igenom det och såg alla typiska nybörjar fel jag hade gjort, som elle est 15 ans ^^ Jag antar att vi alla börjar någonstans.

Bild

Det känns positivt att inse att jag kommit såhär långt med mina franska studier och franska kunskaper. Hårt jobb har gett resultat men jag vet dock att vägen till mitt mål inte är nära på nära men med små steg vill jag fortsätta kämpa mig framåt tills jag nått mitt mål. Vägen är fortfarande lång men jag går den tillsammans med dig.

En reaktion på ”Alla har vi börjat någonstans

  1. Nostalgi! <3 ja inte franska för mig då men det är nog alltid nostalgiskt att hitta gamla anteckning från när man var liiite mindre ;)
    Förresten! uppdatera oftare!! du har i alla fall en( sannolikt många fler!) som vill läsa vad för intressanta saker du tänker på :D

Kommentera

