Happy Valentine’s day

Penkis är över vilket betyder att vi har gått och blivit äldst i skolan.
Om bara ett år är det vår tur. Det är helt otroligt hur snabbt gymnasietiden går.

Har typ fått/räknat ut de prelimenära resultaten för franska hörfen, om jag beräknat ut rätt så tror jag att jag har fått mellan ca 75-82/90, vilket betyder att jag ännu har chans att få mitt L.
Dock (dock, dock, dock) måste jag skriva en så gott som felfri skriftlig del.

Tumblr_mfu1citqbq1ri06wro1_400_large

weheartit

Kommentera

