Jag tog mig en cykeltur i Paris

Jag är glad idag av många orsaker, här är några.

1. Det är november och det är fortfarande plus grader

2. Slutade klockan 12 idag

3. Var på preteen chill (vilket var mysigt och chill)

4. Hade en tidig födelsedags present väntande hemma (filmcykelbana i Paris)

5. Satte mig på cykeln och cyklade i Paris (Jag älskar tekniken i dagens värld och mina föräldrar som gav presenten, tack)

Som många kanske förstår är Paris den största anledningen till glädjen jag känner. Min hjärna var mentalt i Paris och det gjorde mig glad. Happiness ^^

Bilden är fotad med pappas telefon och har kanske inte världens bästa kvalitet men här cyklade jag förbi Notre Dame ^^
Bilden är fotad med pappas telefon och har kanske inte världens bästa kvalitet men här cyklade jag förbi Notre Dame ^^
En reaktion på ”Jag tog mig en cykeltur i Paris

Kommentera

