Den ansträngande skoldagen

Jag måste medge att det var en synnerligt ansträngande skoldag idag eftersom jag hade hela tre lektioner som dessutom var med min favoritlärare. (alla borde nu förstå att det var en mycket bra, skön, fantastisk, enkel dag.. GULDKORN i vardagen som det heter).

Istället för att jobba hårt i skolan hängde jag hos Karins och vi var dock duktiga studerande som jobbade på vårt religions projekt med temat: prostitution. På eftermiddagen tog jag en kopp vanilja te med Sarah och Marine på lillahembageriet och nu tänker jag njuta av tanken av att jag får sova länge imorgon.

Firar med att skriva filosofi arbete med temat: vad är skönhet

Tumblr_md69tfsblr1rgjraoo1_500_large

Picture from: http://weheartit.com/entry/42701487

Kommentera

