I think I’m back (for a while)

Jag önskar jag skulle kunna formulera mig på ett vackert, humoristiskt och lättläsligt sätt men samtidigt med ett djup.
Hur det skulle vara möjligt vet jag dock ej, för det första, vad är vackert?
För det andra, jag kan inte var humoristisk i skriven text.
För det tredje vad är lättläst och vad är svårläst, vad är kort & vad är långt?

Måste helt på tal om ingenting byta bloggdesign, den är för gammal. Hoppas du har en bra fredag, för det har jag haft.

Kommentera

