Halloj!

Så skriver jag igen, har en liten håltimme och inga speciella läxor att göra (eller jag har inget läxmaterial med mig) så jag chillar hårt, kanske nåt jag förtjänar.

Halva veckan har redan gått och den har levts av ren glädje & sånger som ”hopp” ekande i huvudet.
Var på läger som ledare här i helgen & jag tror inte ord kan beskriva tillräckligt bra, hur lyckat lägret var.
Åtminstone för min del, det var roligt, givande och helt enkelt bara bäst.

Nu ska jag ta & läsa lite finska meningar trots allt.

 

 

Kommentera

