Städig lördag

Imorgon gäller det, vi hämtar fransyskan från flygplaten på riktigt!
Idag har jag typ städat sisådär 10 timmar..
Har tömt ut alla skåp, lådor, allt i hela huset för att torka, slänga bort och skapa ”hem” till saker.
Vilket våra saker aldrig någonsin förr har haft, nångång måste det bli ordning ju.

Kan nu glatt säga, att hääär är saxarna (och jag hoppas det förblir så nu) istället för att springa runt i hela huset, dra ut alla lådor, öpnna alla skåp och ropa VAR FINNS EN SAX?!

Det roliga när man storstädar, som i verkligen storstädar är att man hittar saker man inte ens mindes att man ägde.

Bild från http://www.google.se/imgres?q=clean&um=1&hl=sv&sa=N&biw=1280&bih=933&tbm=isch&tbnid=o6x3Q4GbYJQ04M:&imgrefurl=http://www.reusenoise.com/blog/spring-clean-up-free-samples-download&docid=GmKeXMpfKmVlBM&imgurl=http://www.reusenoise.com/resources/spring-cleaning.jpg&w=390&h=308&ei=K9ImUMWXJMX_4QSIpYG4Bw&zoom=1

 

En reaktion på ”Städig lördag

  1. Och jo det kommer……….Jepp! jag känner igen mig!!
    Jag har samma ”problem” när jag städar, hittar alltid ”nya” saker :D

Kommentera

