Hej jag heter Hannah och jag sitter i skolan när alla andra är hemma

Hejsan, klockan börjar närma sig halv två och jag sitter ensam i hela skolan.
Idag slutade alla gymnasie elevers skoldag kl.11.55 och fick gå hem eftersom lärarna typ ska på någon utbildning.

Jag var på ett planeringsmöte med en del av elevkåren och fixade lite ärenden på staden och efter det hade jag ingen lust att cykla hem. Jag har ändå ryska om en och en halvtimme (kl.1500) så nu ska jag data lite, nörda mig (läsa historia) och nörda mig mer (läsa modda boken)..

 

weheartit

 

Kommentera

