Så vad gör man…

Okej, så jag har varit ledig i sex timmar nu & jag börjar fundera vad man egentligen gör när man är ledig?
För det är som att jag inte har varit så här ledig på väldigt länge och jag har glömt hur man gör med det här att vara ledig. Är det lixom att göra igenting som man ska göra.
Det här är ju nästan svårt.

Tumblr_lvnepkfbag1r6p500o1_500_large

Hej jag heter Hannah och mitt största problem är att fundera ut hur man är ledig…

158822324328591269_0tjl44zq_c_large

 

En reaktion på ”Så vad gör man…

  1. Oj jag känner så igen mig! Speciellt nu när jag har ganska mycket överloppstid på kvällarna så vill jag ju göra nåt vettigt men.. man kommer aldrig på nåt :P

Kommentera

