London bilder + text från lördagen

Lördag 3 mars:
Jag & mamma steg upp fyra på natten och startade till flygplatsen för att komma dit och inse att flygplanet var två timmar försenat. Det blev alltså att vänta men det gjorde inte så mycket för som Ameli har skrivit förr instämmer jag i.
”det är som en massa tid som eg. inte alls räknas.” Så känns det  när man är på flygplatsen & den känslan är ibland ganska skön.

Mamma & jag tog snabbtåget in till London city & hamnade på Victoria centralen. Där åt vi både lunch & köpte godis från stället bakom mammas rygg. Här tog vi oss en liten walk i London i solsken och många plusgrader.
Mamma & jag tog snabbtåget in till London city & hamnade på Victoria centralen. Där åt vi både lunch & köpte godis från stället bakom mammas rygg. Här tog vi oss en liten walk i London i solsken och många plusgrader.

Efter vandringen tog vi metron till hotellet som var litet men mysigt.
Efter vandringen tog vi metron till hotellet som var litet men mysigt.
På kvällen var både jag & mamma trötta efter den långa dagen men vi tog oss ändå till en lite restaurang/bar och åt Fish'n chips
På kvällen var både jag & mamma trötta efter den långa dagen men vi tog oss ändå till en lite restaurang/bar och åt Fish'n chips

 

Kommentera

