Nyt flexviikko on loppu

Nu var flexveckan över & nästa vecka börjar den vanliga skolan igen med läxor & långa dagar.
Snart är det tack & lov provvecka och sedan går vi mot en bättre period och sommarlov.

Min flexvecka måst jag säga att ha varit givande & jag kommer klart sakna (tänkt skriva missa) D.
Tur så finns det facebook & skype & tåg.

Ikväll ska jag iväg på lifehouse (kom dit ni med), kommer bli kul att få träffa alla igen efter nästan två veckors ”paus” från vissa av mina vänner.

Kommentera

