Jag har ännu inte skrivit..

Det är skönt med flexvecka, sku gärna få vara längre än bara en vecka.
Idag har det för övrigt snöstormat lite, varför blir det vår på alla andra platser men inte här?

Och jag har varit med på tjejkväll som ledare, lika mysigt som vanligt.
Vi bakade choklad muffins med mariannebollar, dumle & pätkis, jag hade lust att äta en men klarade dock av att hålla mig.

Weheartit
Weheartit (skriv cupcake på weheartit och sitt och drägla en stund, det brukar jag göra)

 

 

 

En reaktion på ”Jag har ännu inte skrivit..

Kommentera

