Vårkänslor

Kanske det blir vår snart trots allt?
Att vakna till att det ljust (kl.7) & att höra sång av fåglar ger mig alltid vårkänslor.

Denna vecka ska jag kasta in mig själv i ett litet äventyr eller utmaning.
Kalla det vad man kalla vill men jag ska till finska gymnasiet för en vecka, vet inte hur detta ska sluta och vad som ska hända men jag vet att jag inte står ensam, det finns en som alltid står med mig.
Tack och lov för det annars sku jag helt klart flippa ut denna vecka.

3 reaktioner på ”Vårkänslor

  1. Lycka till, det går nog säkert bra. Du är ju så duktigt. Prata bara på fastän det också blir fel. Jag håller tummarna för dej.

Kommentera

