Mindre än ett dygn tills det är SPORTLOV

Är taggad för sportlov, väntar på att få sova, sova & sova!
Men före det ska man ha en sista skoldag, tror jag skippar sömnen inatt, orka gå och sova ”i tid” när man bara har en dag skoldag att orka med, är roligare att läsa sagan om ringer och bibeln och sånt.

X_17e64a3a_large

Jag inser nu varför jag slutade blogga, för  min blogg är en TRÅK-blogg, bord hitta något vettigt att skriva om. :D

 

En reaktion på ”Mindre än ett dygn tills det är SPORTLOV

  1. Men jag tycker inte ALLS din blogg brukar vara tråkig! Fortsätt skriva! Dagens bibelord har varit jättebra och så är det ju förståss alltid roligt med film :)

Kommentera

